Osterich's dagboek | Eten, trainen en beminnen. |

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Nou ik ga je log wel volgen hoor super interresant, hehe, ik heb trouwens vandaag ook getraind
    Dat is genoeg info...denk dat ik jouw schema ook maar eens ga toepassen
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Iets uit de oude doos:

Het trainings-ABC, zoals we dat kennen van al die o zo leuke bruiloften ( daarover straks meer ).

• De A is van auto, omdat je niet fietst naar de gym. Fietsen kan in de gym, niet daar buiten.
      • De B is van braken, omdat je soms te veel vreet voor je traint. En dan komt het er uit.
      • De C is van Chrystel, die lekkere blonde met die grote ( . Y . ) die altijd zo lekker lacht als je binnen komt. Waar iedereen overheen wil.
      • De D is van dikke opgepompte armen. Die doen dodelijk deer. Zeer.
      • De E is van eiwitshakeshakebeker. Die moet je hebben, anders kan je geen eiwit shake shaken.
      • De F is van fucking hell wat doet die spierpijn in je ass zeer als je langer dan 2.15 minuten zit. Zeker na een supersettraining voor les benunn.
      • De G is van godverdomme.Zie F.
      • De H is van HELP! als je weer eens klem zit in het squatrack omdat je nog steeds niet met 50 kg kan kniebuigen.
      • De I is van injecteren. Dat is in het hospitaal, nadat je vanaf de OK weer naar je afdeling mag als je kijkoperatie in je schouder afgelopen is.
      • De J is van ja jezus hey. Als je net denkt een apparaat of stang te gebruiken, en er komt een ecto op je af om te vertellen dat hij 'bezig is met supersetten'.
      • De K is van kutkutkut, als je shakebeker Vitargo weer eens midden in de keuken ontploft.
      • De L is van liefvriendinnetje, die altijd mee gaat trainen. En meer bankdrukt dan ik.
      • De M is van mooiboys, die moet je ook in de gym hebben. Er moet wel gelachen worden.
      • De N is van nieuwe helden, die ontstaan in de gym. Elk kwartaal is er weer een buts nieuwelingen, die zich ontpoppen tot gymwarriors. Gratis advies geven en overal mee bemoeien.
      • De O is van o ja joh, als mn coach mn nieuwe trainingsschema uitlegt. Nee ja precies ja.
      • De P is van puur genieten. Want dat doen we in de gym, vooral van het monotone biceps curlen.
      • De Q is van squatten. En dat doe je eigenlijk niet. Want dat is voor bodybuilderts. En niet voor de gewone sterveling.
      • De R is van roidrage. Dat hebben we allemaal wel eens, als we weer eens een testobooster van TNHC hebben gescoord.
      • De S is van sodemieter een end op. Zie O.
      • De T is van titatovenaartingeltangeltoverstaf. Hiermee wordt ik voorzien van eet- en trainprincipes.
      • De U is van verzuring. Moet je kennen om er over mee te praten.
      • De V is van V-vorm of V-shape. Geen idee wat dat is. Ik ben model koelkast. Rechttoe rechtaan.
      • De W is van worstebroodjes. Die moeten in elk dieet voorkomen. Aldus de gymwarriors. Zie N.
      • De X is van thoraxfoto. Welke ik een aantal maal moest laten maken, nadat ik weer eens de strijd aanging op het bankdrukken. Zie L.
      • De Y is van ywit. Dat is yoghurt met eiwit. Maar dan zonder ei.
      • De Z is van zwaar tillen. Moet je kennen om er over mee te praten
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Nog meer oud materiaal.

Lieve Kitty, wat is er aan de hand in trainingsland?
        Ik vraag me af hoe het kan, dat Fitnessabia nu reeds een zelfstandige staat is geworden? ( Bij Mocrobierie linksaf, en alsmaar doorknuffelen. )
        Grote verbazing werd nog groter toen bleek dat de staat mobiel is. Geen vast omlijnde grenzen, en eigenlijk dus overal aanwezig. Het leidt tot een haast onprettige situatie. Her en der betreedt je zonder het te weten het grondgebied van de bewoners, het volk. Je komt er eigenlijk pas achter, als je er in staat. In de staat. De locals zijn te herkennen aan petjes, Nike of Lacoste of Ralph Lauren Polo Sport. En joggingsbroeken, Champion of Nike. En Nike Air Max. En namaak Lacoste-polo's. Veelal gifgroen. De staat heeft slechts enkele exportproducten, en die zijn beperkt tot gerochel op de grond, ge-tssk naar alles dat tieten heeft, en slecht -bar slecht- getrain. Enige toelichting verdient het laatste: onder het genot van het bespreken van de laatste nieuwe RPL polo's, wordt er getraind. Althans, een poging. Bicepscurl na bicepscurl volgt het bankdrukken op. En dan weer een setje buikspieren. Ik weet het Kitty, er zijn er genoeg die ook zo slecht trainen. Weet je nog dat ik je vertelde over die training met Joop Kasteel? Wat hebben we toen gelachen he, toen ik je zei dat hij inderdaad alleen armen en buik traint. God god god. Ik wordt alweer melig. Maar het erge aan deze locals uit Fitnessabia is dat ze met zo velen zijn. En zo intimiderend, omdat ze met velen zijn en herrie maken. En zo kijken. Brr. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet. Voor je het weet heb je een dumbell tussen je ribben, en een barbell in je achterste. En een schijf tussen je tanden. Of stel je voor dat ze dat poeder wat ze altijd in de disco gebruiken in je shakebeker doen: dat je beregeil wordt. En dan met ze meegaat naar hun hut. En de volgende ochtend wakker wordt, in een parkje, op een bankje. Naakt. Met pijn tussen de billetjes en een 50Euro biljet tussen je tanden. Maar in ieder geval: Fitnessabia is groeiende en neemt trainingsland over. En hoe! Zeer succesvol, want het wordt in elke gym steeds drukker en ergeer. Ik hoor er meer mensen over. Het leeft echt. De oplossing is heel simpel, naar mijn idee moet je gewoon........................... Oh ik hoor nu dat er vreemde mensen rond het huis lopen, dus ik stop met schrijven en ga de kast ook sluiten.

Liefs, je Osterich
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Nog meer oud materiaal:

Ik was er. En werd hartelijk onthaald. Hoe het ging, waarom en hoe? Dat waren de vragen. Nou goed, daarom. Zo. Dat waren de antwoorden.
          Borst + voorkant benen, dat stond op het programma. Mn buddy, nieuw&vers in de wereld van gewicht verplaatsen, was enthousiast. Tot het tweede setje. We deden dropsets. Leek hem ook leuk.

Mij ook, meer voor hem dan voor mij.

Ik kende de truuk al. Hij niet. Na wat borstwerk, volgt het leukste onderdeel: voorkant benen.
          Grande finale: lunges. In dropset-style. Gna-gna-gna. Het zag er uit alsof je een dronken zwerver over de Leidsestraat stuurt, met de opdracht om tussen de tramrails te blijven. Om te gillen.
          Enige botsingen later, pleurt mn buddy zn gewichten op de grond. Ey man, ik kan mn benen niet goed meer buigen. Zijn helemaal hard. Kijk. Ik gniffel.
          Voor zijn tweede setje kreeg ik hem zo ver dat hij een iets zwaarder gewicht pakt, omdat hij het "makkelijk aankan". Naar mijn objectieve oordeel.

Vuile nazi, roept hij mij grommend toe.
          "Sadomasochistje. Je wilde dit zelf", geef ik als repliek. Zijn tweede rondje lunges doet hij met een zwaardere set gewichten, zonder dat hij het doorheeft. Ik heb stiekem de dumbbels verwisseld voor een zwaarder setje. Gna-gna-gna. Als hij uitgehijgd is, ploft hij dampend naar mij neer. Zijn benen zijn opgepompt, en trillen een beetje. Ze voelen als spaghetti, aldus het slachtoffer. Shit!, hoor ik.
          "Hm, wat?"
          Ik moet vanavond nog een voetbalwedstrijd spelen.
          Ik flikker van het bankje af van het lachen.

Training: Borst/voorkant benen. Borst: presses+flyes. Geen progressie. Benen: extenties+press+ lunges.
          Laatste twee oefeningen zwaarder. Met succes. Er zit een stijgende lijn in. Ik hou het makkelijker vol, heb zwaardere gewichten.
          Voer: Te weinig. Schema is gericht op afvallen, maar ik doe alleen maar omvallen en flauwvallen en opvallen. Van de honger.
          Gelukkig valt mijn hongermoment samen met het tijdstip van schaften, dus dat heft elkaar op.
          Er komen aders tevoorschijn en ik blijk over buikspieren te beschikken.
          Ja, zelfs ik.

Voor de critici: ook als je maar 50 kg weegt, kun je te hoog in je BF zitten.

Comment

Doe mij driemaal W alsjeblieft!

Ow nee, ik doe ook aan te weinig voer.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik ben weer terug op aard', en train ook alweer.

Eten doe ik ook weer volgens afspraak.

Het voelt goed.

De eerste training van het nieuwe seizoen zit er al op: rug+hams alleen dan zonder hams. ( Te moe.)
              Zoals te verwachten was, ging het allemaal iets te makkelijk en leidde het tot zeer zure spierpijn the day after. Stijve nek enzo.

Het belooft wat, komend jaar wordt mijn jaar.

Comment

what the fuck...
                wel tof om te lezen, is nekeer iets anders als het standaard logske

Comment

leuk om te lezen hoe je lekker stug overal tegenin blijft gaan

Comment

Voor me vriendjuh:

ik voelde iets tijdens het trainen, terwijl het zweet over mijn rug gutste.
                    Het was iets warms.
                    Iets hards.

God wat voelde ik me kloten.

Comment

leuk logje
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                        Voor me vriendjuh:

ik voelde iets tijdens het trainen, terwijl het zweet over mijn rug gutste.
                        Het was iets warms.
                        Iets hards.

God wat voelde ik me kloten.
                        Als je kloten hard zijn, moet je ze nodig eens legen.

Ok, ik ga mijn mond wassen.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Als je kloten hard zijn, moet je ze nodig eens legen.

Ok, ik ga mijn mond wassen.
                          Pinada zit nog in vakantiegeil periode
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Heerlijke borsttraining achter de rug, die helaas maar bestond uit 1.5 oefening.

Toen vond trainingsmaat het nodig om een dumbell op voet te laten vallen, circa 1 meter hoog.
                            Haar eigen voet, voor alle duidelijkheid.

Schoentje uit, sokje er af en warempel geen bloed.
                            Wel rood, pijnlijk, niet te buigen en dik, dus hop-sa-sa naar de SEH/EHBO.
                            Norse Gestapo achter de balie, die me verdomme naar de andere kant van het LUMC laat lopen om bij het AMC een rolstoel op te pikken. Kolerewijf.

X-raypasfoto gemaakt en vervolgens naar de Intensive Care gebracht.
                            Dokter Oelewapper meldde zich met Zuster Mark, waarna Mark voor de zekerheid toch nog maar eens de hele toedracht wilde weten.
                            Omdat het de 6e keer zou worden, besloot trainingsmaatje maar te vertellen dat de weeën nu om de 30 seconden kwamen. En dat ze pas 5 maanden zwanger was.
                            Zuster Mark begon verwoed te zoeken in het patiëntendossier, maar hij kon alleen iets vinden over een voet.
                            Gotcha!

Omdat de wachtruimte grensde aan de gipskamer, was ik zo vrij geweest vast een kleurtje uit te kiezen. Groot was dan ook de teleurstelling toen bleek dat er niet gegipst zou gaan worden.
                            Amputeren dan? probeerde ik nog. Ook dat niet.
                            Scheisse.
                            Verbandje was tenslotte het enige dat zin had. Een drukverbandje.
                            Zuster Mark doet tijdens het verbinden de mededeling dat hij het ruim gaat aanbrengen. Niet alleen op de voet maar iets hoger nog.
                            Ah tot de lies, prima! probeer ik. Ook dat niet.

Het trainen bleef steken op een schamele anderhalve oefening, dus morgen doe ik een serieuze poging.
                            Rug+hamstrings. Whoop-die-do.

Oh en straps trainen h e e r l i j k met rug.
                            PR na PR na PR vliegt door de ruimte.

Comment

Humor!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hehe, heerlijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X